Waar is mijn pakketje?



Je hebt bij Lola Life Lines zopas een bestelling geplaatst en je wil weten waar je pakketje zich op dit moment bevindt.



Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Afhankelijk van drukke periodes, wordt je zending binnen de 1 à 2 werkdagen op de post gedaan. Vanaf dat moment zul je een e-mail ontvangen met daarin je track-and-track code. Zo kun je heel eenvoudig op de website van Bpost je pakketje volgen tot het bij jou voor de deur staat.



Hoelang zal mijn pakketje onderweg zijn?

Nadat wij je pakketje bij Bpost hebben binnengedaan, ligt de levertijd volledig in hun handen. Binnen België rekenen ze meestal 1 à 2 werkdagen. Voor Nederland en Europa reken je best enkele dagen extra.



Ik heb geen track-and-trace code ontvangen. Wat nu?

Het kan zijn dat deze automatische e-mails in de spamfolder van je mailbox terecht komen. Mocht hij ook daar niet te vinden zijn, en je pakketje is na 3 dagen nog niet toegekomen, kun je ons steeds een mailtje sturen.



Ik heb mijn pakketje te laat opgehaald.

Indien je niet om je pakketje naar het postkantoor, afhaalpunt of pakjesautomaat bent geweest binnen +/- 10 dagen, komt het automatisch naar ons terug. Mocht dit het geval zijn, sta je als klant zelf in voor de nieuwe verzendkost. In het andere geval kun je het steeds komen ophalen in ons afhaalpunt in de Koning Albertstraat 165-8210 Veldegem.



Ik ontving een verkeerde maat en/of verkeerd item.

Het kan gebeuren dat bij het samenstellen van de pakketjes een foutje is gebeurd. Onze excuses hiervoor. Mocht dit het geval zijn, dan stuur je het pakketje gewoon terug op onze kosten en sturen we je het juiste item opnieuw op.